.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

˙·▪•● ترک استمنا، خودارضایی ●•▪·˙

˙·▪•● ترک استمنا، خودارضایی ●•▪·˙  

  

 

  

سلام 

در حین جستجوی اینترنی، وبلاگی رو دیدم که قبلاً بصورت جسته و گریخته در مورد موضوعش چند مطلب منتشر کردیم و از اونجایی که این جریان بصورت خاموش است، امکان دارد گریبان گیر هر کسی باشد. چون خودم نتونستم حق مطلب رو ادا کنم، بهتر دیدم که وبلاگ رو به عزیزان معرفی کنم تا انشاء الله مثمر ثمر واقع بشه 

البته مطالب وبلاگ نتیجه و جمع آوری نتایج و تجربیات یک مسلمان است که فقط گفتم جهت اطلاع بدونید که کارناس یا روانشناس یا ..... نیست (ولی تا جاییکه من دیدم مطالب خیلی خوب و مفیدی در این مورد جمع آوری کرده بود)  

 

این هم آدرس وبلاگ:  ˙·▪•● ترک استمنا، خودارضایی ●•▪·˙  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 15:09 http://noestemna.mihanblog.com/

سلام رضا جان
ممنون از اینکه وبلاگم رو تبلیغ کردی ، ازت بسیار ممنونم ...
چند روزی بنا به دلایلی ، کمتر تونستم تو اینترنت بیام ، ازت معذرت میخام که ناخواسته باعث ناراحتیت شده ام ،در ضمن من تا جایی که میتونستم به نظرات پاسخ میدم ، بهرحال من رو ببخش ...
الان ،لینک وبلاگتو ، در وبلاگم قرار دادم
لطف کن ، لینک وبلاگم را با عنوان

˙·▪•● ترک استمنا،خودارضایی ●•▪·˙

و

http://noestemna.mihanblog.com

در وبلاگتان قرار بده ( در قسمت لینکهای وبلاگت )
به زودی بهت سر می زنم

سلام
ببخشید، عمداً اونجوری صحبت کردم که اگه نظرات رو دیدید و پیگیری نکردید، مجبور بشید پیگیری کنید
به روی چشم، الآن میرم لینکتون کنم
موفق باشید

این خبر دروغه
برو به آدرسی که گذاشتم

سلام
نه، خبرش دروغ نیست
این اتفاق افتاده و اگر متن را کامل میخواندی این تکه از متن را هم میدیدی که:

"البته مدیر برنامه های سامسونگ در ایران بشدت این تیزر را محکوم و گفت: این تیزر بدون اطلاع مسئولان سامسونگ ساخته و در شبکه صهبونیستی به نمایش درآمده است.

در جواب این مدیر می توان به این مطلب اکتفا کرد:

هرگونه عملیاتی که با نام یکی از برندهای الکترونیکی دنیا مخصوصا در بخش تبلیغات می خواهد انجام شود نیاز به تائیدیه مدیر برنامه های آن برند در منطقه را دارد و در صورت تائید انجام می شود."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد