.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

تاثیر امواج تلفن همراه و پارازیتها‌ بر سقط جنین + روشهای کاهش آثار مخرب امواج موبایل

تاثیر امواج تلفن همراه و پارازیتها‌ بر سقط جنین

روشهای کاهش آثار مخرب امواج موبایل


یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی گفت: امواج تلفن همراه و پارازیتهای ماهواره‌ای احتمال سقط جنین در سه ماهه اول حاملگی را افزایش میدهد.




با ارسال این مطلب و آگاه کردن دوستان، نزدیکان، دیگر انسانها و...
از ناقص شدن و یا کشته شدن یک کودک بی گناه جلوگیری کنیم

آتوسا: میخوام بدونم آیا کسی بر این اساس جنین خودشو از دست داده یا نه؟
شیرین بانو: بله من دو بار! جنین به خاطر امواج تشکیل نشد.
نرگس: من هم به تازگی به خاطر پارازیت جنین دوماهم رو از دست دادم. من محل کارم در کنارش یک آنتن بزرگ ایرانسل هست و چون خونمون هم غرب تهرانه و این روزا بسیار پارازیت زیاده دکترم گفت دوباره یه پیک سقط تو این چند ماه اخیر براش اومده و تو سه روز کاری 18 نفر سقط داشته که یکیش من بودم البته من قلب جنین رو دیده بودم تو سونو های قبل به یکبار وایستاده ...
آتوسا: یعنی این امواج اگر زیاد باشه باعث میشه چنان تأثیری رو قلب جنین بزاره که منجر به ایست قلبی روی جنین بشه

...البته من قلب جنین رو دیده بودم تو سونو های قبل به یکبار وایستاده


گزارش های پزشکی حاکی از آن است که امواج تلفن همراه روی ضربان قلب جنین پیش از تولد و پس از آن تاثیر می گذارد.
این گزارشات بخشی از نتایج مطالعات علمی 15 ساله در مورد تاثیر تلفن همراه بر سلامت افراد است و در مجله پزشکی "بیماری های مسری" در دانمارک به چاپ رسیده و در آن 13 هزار مادر در دوران بارداری مورد بررسی قرار گرفته اند.
بر اساس این مطالعات استفاده حتی دو تا سه بار در روز از تلفن همراه توسط مادران باردار می تواند مشکلاتی مانند پیش فعالی و اختلالات رفتاری را در کودکان به دنبال داشته باشد.
یکی از بدترین چیزها برای جنینی که در شکم مادر است، امواج الکترومغناطیسی موبایل است. بدن جنین هنوز بافت خوب و کاملی را به خود نگرفته و بسیار حساس است. امواج موبایل منجر به کاهش عکس‌العمل مولکولی در بدن جنین می‌شود.
این مسأله باعث ضعیف شدن سیستم‌های مختلف بدن می‌شود که شاید هنگامی که فرزند به دنیا آمد در آن دیده نشود، ولی پس از سال‌ها بیماری‌های مختلفی خود را نشان دهند. 
ادامه مطلب ...