.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود     پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود 

  

 

  

سلام
قرار بود مطلبی در مورد یکی از شهدا منتشر کنم که امروز این اتفاق رو تعریف میکنم، انشاء الله فردا هم اون یکی رو 

 


  

جریان از اینجا شروع شد که بصورت اتفاقی رفت به سایت "مـهـدے بـیـا" و مطلبی با عنوان "لطفا فیلتر شود" دیدم.
چند تا سوال تو ذهنم بوجود اومد که برای جوابش به وبلاگ نامبرده رفتم.
بعد از بررسی چند مطلب با سیستم فیلترینگ در میون گذاشتم که انشاء الله هرچه سریعتر فیلترش کنند.
گفتم خبرش رو هم به دوستومن بدم که ظاهراً سیستم نظردهی سایت بقول خودم Open بوده و نظرم همراه با اسم و آدرس وبلاگ منتشر شده و دست بر قضا صاحب وبلاگ "حـالا نمه نمه بـیـا تو وبلاگم" میاد و میفهمه کی میخواد فیلترش کنه.
خوب، این بنده خدا هم مطلبی با عنوان "دستمال دستی در حد المپیک" رو منتشر میکنه که جای تامله(!!!)
خلاصه، منم طبق معمول قلم و دفتر رو برداشتم و براشون نظر فرستادم، اینم متن نظرم:

 


  

سلام
حوصله کل کل و مجادله با شما رو ندارم ولی فقط گفتم این مطلب که نوشتید بیانگر این موضوعه که:
 
بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود     پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود 
و اینکه ادعا میکنید در مورد امام زمان مطلب مینویسید بهتره بگیم:
 
ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست     عِرض خود مى برى و زحمت ما میدارى
 
من کار خودم رو کردم، آدرستون رو دادم به سیستم فیلترینگ، اگه لازم بدونن که باید فیلتر بشه که میکنن و اگه هم نه که ..... دوباره میدم اسمتون رو به سیستم و از امروز به بعد هر روز چک میکنم ببینم این آدرستون رو فیلتر کردن یا نه!
فقط این بشه تجربه و تو سایتها و وبلاگهای دیگتون مطالب درستی بنویسید که اگه من یا امثال من ببینیم، ندیم به سیستم و فیلتر کنیم.
سعی کنید بیشتر در مورد خودتون و اطرافتون تفکر کنید
درسته که یه وبلاگ خودتون برا خودتون زدید و هرچی بخواهید مینیویسید و بلاگفا هم که قربونش برم  به شما اجازه ادامه کار داده ولی مراقب باشید که مورد این آیات قرار نگیرید: 

 
وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الرَّجْعِ(الطارق/11)
سوگند به آسمان پرباران، 
وَالْأَرْضِ ذَاتِ الصَّدْعِ(الطارق/12)
و سوگند به زمین پرشکاف (که گیاهان از آن سر برمی‌آورند)، 
إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ(الطارق/13)
که این (قرآن) سخنی است که حق را از باطل جدا می‌کند، 
وَمَا هُوَ بِالْهَزْلِ(الطارق/14)
و هرگز شوخی نیست! 
إِنَّهُمْ یکِیدُونَ کَیدًا(الطارق/15)
آنها پیوسته حیله می‌کنند، 
وَأَکِیدُ کَیدًا(الطارق/16)
و من هم در برابر آنها چاره می‌کنم! 
فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیدًا(الطارق/17)
حال که چنین است کافران را (فقط) اندکی مهلت ده (تا سزای اعمالشان را ببینند)! 
 
و در جای دیگر میفرماید:
أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ یفْعَلُ ذَلِکَ مِنْکُمْ إِلَّا خِزْی فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَیوْمَ الْقِیامَةِ یرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ
(البقرة/85)
آیا به بعضی از دستورات کتاب آسمانی ایمان می‌آورید، و به بعضی کافر می‌شوید؟! برای کسی از شما که این عمل (تبعیض در میان احکام و قوانین الهی) را انجام دهد، جز رسوایی در این جهان، چیزی نخواهد بود، و روز رستاخیز به شدیدترین عذابها گرفتار می‌شوند. و خداوند از آنچه انجام می‌دهید غافل نیست. 
أُولَئِکَ الَّذِینَ اشْتَرَوُا الْحَیاةَ الدُّنْیا بِالْآخِرَةِ فَلَا یخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذَابُ وَلَا هُمْ ینْصَرُونَ(البقرة/86)
اینها همان کسانند که آخرت را به زندگی دنیا فروخته‌اند؛ از این رو عذاب آنها تخفیف داده نمی‌شود؛ و کسی آنها را یاری نخواهد کرد. 
 
سعی کنید بیشتر بیندیشید: 

وَ الَّذِی خَلَقَکُمْ مِنْ طِینٍ ثُمَّ قَضَى أَجَلًا وَأَجَلٌ مُسَمًّى عِنْدَهُ ثُمَّ أَنْتُمْ تَمْتَرُونَ(الأنعام/2)
او کسی است که شما را از گل آفرید؛ سپس مدتی مقرر داشت (تا انسان تکامل یابد)؛ و اجل حتمی نزد اوست (و فقط او از آن آگاه است). با این همه، شما (مشرکان در توحید و یگانگی و قدرت او،) تردید می‌کنید! 

وَهُوَ الَّذِی أَنْشَأَکُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ فَمُسْتَقَرٌّ وَمُسْتَوْدَعٌ قَدْ فَصَّلْنَا الْآیاتِ لِقَوْمٍ یفْقَهُونَ(الأنعام/98)
او کسی است که شما را از یک نفس آفرید! و شما دو گروه هستید: بعضی پایدار (از نظر ایمان یا خلقت کامل)، و بعضی ناپایدار؛ ما آیات خود را برای کسانی که می‌فهمند، تشریح نمودیم! 
 
انشاء الله موفق باشید
به امید ظهور منجی حق
 


 به همینجا ختم نشد، ایشون بهم پیغام دادن که:  

 

silommmmmmmmmmmmmmmmmm
azizam 
man nemidonam kojaye webam irad dare???
azizam
man  ye basiji ab haviji zire esme webam bod ke baresh dashtam khili vaqt pisha....(??) 
man saram sholoqe 
vali age karam dashti ya khasti ba shakhsiatam ashna beshi
in shomarame

xxxxxxxxxxx

 (شماره تلفن شما توسط مدیر وبلاگ از نمایش عمومی حذف گردید)
ya haq 

  

که اینم آخرین کلام بنده بود (تا حالا): 

  

سلام
جدی یعنی نمیدونید کجای وبلاگتون مشکل داشت؟! 
حالا عیبی نداره، من اسمتون رو دادم سیستم فیلترینگ، خودشون میان بررسی میکنن و به شما مصادیق مجرمانه رو میگن، شما هم انشاء الله برطرفشون میکنید و دوباره وبلاگتون مثل روز اولش براه میافته، به همین راحتی.
و در مورد آب هویج هم نمیدونم منظورتون چیه!
البته فراموش کردم تو وبلاگتون بگم که من متولد 1366 هستم و اون عکس هم که میبینید مال حدود 10 سال پیشه، الآنم یه آدم خفنی شدم که عکسام گریه داره؛ نه خنده!!!  

از اینکه شماره دادید ممنونم ولی اینقدر گرفتارم که وقتش رو ندارم هرچند خوشحال میشدم باهاتون چند کلمه صحبت داشته باشم
شمارتون رو هم خودم حذف کردم کسی مزاحمتون نشه

 
به امید ظهور منجی حق
انشاء الله موفق باشید
 

 


 
البته همونطور که گفتم نه ترسی از هک شدن دارم و نه از این کاری که کردم پشیمونم ولی یکی از دوستان پیشنهاد داد شکایت کنم.  

 
نظر شما چیه؟! 

  

انشاء الله در چند روز آینده ..... نه فکر کنم وقت نکنم خودم بنویسم!!! باید یکی دو نوشته از قبل آماده شده منتشر کنم.
 
موفق و پیروز باشید  

نظرات 3 + ارسال نظر
artemis چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 18:07 http://www.funny-world.mihanblog.com

boro baba...ahmagh.

سلام
خیلی وقته رفتم!
البته تا حالا حماقتهای زیادی کردم که اینم یکیش که جواب این نظر شما رو دادم

artemis چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 18:11 http://www.funny-world.mihanblog.com

un weblogi k rafti baraye bfe man bude
to ghalat mikoni k filteresh koni
avazi
jam kon basateto
ahmaaaaaaaaagh

سلام
من که فیلترش نمیکنم!
همونطور که گفتم:
پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود
و البته هرچه از کوزه همان برون تراود که در اوست
BF رو میدونم ولی اون e آخرش که گذاشتید نمیدونم چی میشه
درضمن من با ایشون یه صحبتهایی کردم و فکر نکنم تا این حد به شما مربوط بشه
ایشون گفتن وبلاگ من مشکلی نداره و من تشخیص دادم داره
این نظر من بود و اون هم نظر ایشون
من وبلاگشون رو دادم به فیلترینگ
اگه مشکل داشته باشه خوب معلوم میشه من درست گفتم و اگه نداشته باشه که ایشون درست میگن و شما هم بدون قندشکن میتونید وبلاگشون رو ببینید
حالا اگه داشت و فیلتر شد ..... سازمان مشکلاتش رو به ایشون گزارش میده و ایشون هم با برطرف کردن مشکلات و تکرار نکردن مجدد اونا یه وبلاگ بهتر از قبل دارن و نگرانی نداره
درضمن ایشون که ته کافی نت و سایت و وبلاگ هم ظاهراً هستند، اگر هم نخوان این رو درست کنند شما میتونید از آدرسهای دیگه ایشون استفاده کنید یا خودشون مجدداً یه وبلاگ دیگه میزنن (البته میتونید با قندشکن هم وبلاگشون رو ببینید)
دیگه ناراحتی نداره
یه خورده تحمل میکردید و حداقل یه نمه بهتر صحبت میکردید
میبینید به همین سادگی همه مشکلات برطرف میشه
انشاء الله موفق باشید

داود چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 19:14 http://www.efaf.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
مطالب این پستتون رو خوندم.انشاالله که بقول شما مسئولین فیلترینگ خودشون بررسی می کنند.واز این که شما نسبت به پیرامون خود و دینتون حساسید جای تقدیر داره هر چند نمی دونم کدوم مطالب اون غیر صحیح بوده است.ومطلبی با عنوان مورد نظر را ندیدم.
موفق باشید.

سلام
بله، البته به نظر من و یکی از دوستان مشکلات جدی داشت و از طرفی خود ایشون میگه که نداره
حالا من که دادم به سازمان
اگه داشته باشه فیلتر میشه و اگه نداشته باشه که هیچی
نمیخوام زیاد در این مورد صحبت کنم و میزارم به عهده سازمان فیلترینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد