.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

افشاگری شبکه OIPN علیه فارسی وان و من و تو

 افشاگری شبکه OIPN علیه فارسی وان و من و تو

 

  

جام نیوز نوشت: با متحد شدن دو شبکه IPN و امید ایران و تبدیل شدن آنها به شبکه OIPN مدیران این شبکه جدید گفتند: «تفاوت بین شبکه‌های ما و شبکه‌های فارسی وان و من و تو در این است که هیچ کسی ضرر و زیان و خرابیهایی که این شبکه‌ها به بار می‌آورند را به گردن نمیگیرد و تا امروز هم کسی نیامده است و بگوید که صاحب این شبکه‌ها من هستم و میخواهم این اهداف را پیاده کنم زیرا خودشان هم خوب میدانند که اهداف آنها سیاسی است.» 

 

 

  

مهران عبدشاه مدیر شبکه IPN در ادامه گفت: «من یعنی مهران عبدشاه و نادر رفیعی شبکه فارسی وان را به شبکه فارسی تو و شبکه من و تو را به شبکه ما و شما تبدیل کرده‌ایم به خاطر اینکه وقتی به یک شبکه‌ای من و تو گفته می‌شود معلوم نیست که من آن کیست و یا تو آن کیست و نه من آن مشخص است و نه توی آن.» 

 

وی در ادامه افزود: «شرکت‌های بزرگ ایرانی به شبکه‌های من و تو و فارسی وان آگهی نمی‌دهند و از لحاظ بیزینسی (بازرگانی) تا الآن پول کلانی را از دست داده‌اند پس معلوم می‌شود که رابرت مرداک صاحب شبکه فارسی وان هدف خاصی دارد و از طرف دولت‌هایی حمایت می‌شود و گرنه سهامداران و شرکای وی اجازه نمی‌دهند که وارد بیزینسی شود که به جای سود، ضرر می‌دهد پس بنابراین هدف دیگری پشت تأسیس این شبکه‌ها است و هدف آنها چیزی نیست جز از بین بردن فرهنگ اصیل ایرانی به همین دلیل این شبکه‌ها دائما فرهنگ کشورهای دیگر را به خورد مردم ایران میدهند.» 

 

صاحبان شبکه OIPN در پایان با هشدار دادن به ایرانی‌های با فرهنگ گفتند: «از زمانی که این شبکه‌های من و تو و فارسی وان تأسیس شده‌اند هدف اصلی آنها ضربه زدن به فرهنگ اصیل ایرانی است و حرمت خانواده را یک چیز لوسی نشان می‌دهند و از دیدگاه و فرهنگ‌های مختلف به فرهنگ ایرانی هجوم آورده‌اند و از صبح تا شب برنامه‌هایی را نشان می‌دهند که دروغ، خیانت، نامردی، فحاشی، بی‌اخلاقی و هر صفت زشت اجتماعی را که بگویید به مردم ایران یاد می‌دهند و تنها هدفشان این است که فرهنگ اصیل ایرانی را از بین ببرند و حرمت‌ها را بشکنند و حریم خانواده و احترام متقابل بین پدر و مادر، حرمت و حیای بین برادر و خواهر، اعتماد و محبت به همدیگر را از بین ببرند و اعضای خانواده را به جان هم بیندازد.» 

  


 

لینکهای مرتبط:  

همه چیز در مورد شبکه من و تو - برنامه های شبکه من و تو 

من و تو در دست کیست؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد