.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

باز هم گرفتاری و بروز نشدن وبلاگ

 

  

سلام بر تمام خوانندگان گرامی که یا ما را تا این لحظه همراهی کرده اند و یا فقط لحظاتی و یا کلآ یکی دو مطلب یا بیشتر در خدمتشان نبوده ایم. 

از شنبه 26 شهریور 1390 تا حداقل چهارشنبه ظهر در جایی بدون دسترسی به اینترنت هستم و نمیتونم وبلاگ رو به روز یا یروز یا آپدیت کنم. 

 

 

  

به همین مناسبت ابتدا درخواست پوزش و عذرخواهی دارم و یک تقاضا...!! 

دوستان توجه کنند که فقط لازم نیست مطالب بروز شده وبلاگ رو خوند...!! 

اگه امکان داره مطالب قبلی وبلاگ رو هم بررسی کنید تا یه اجری هم ما ببریم در این دوران بروز نکردن وبلاگ و هم اینکه این شماره انداز وبلاگ حداقل روی 20 الی 30 باشه...!! 

خیلی زحمت کشیدم که هر روز به این مقدار بازدید برسونم و چون تجربه آپدیت نکردن دارم و میدونم بعد از چند مدت این کنتور حسابی میاد پایین و تو رتبه بندی جستجوگرها میریم ته صف اینو میگم (غالبآ مردم همون یکی دو نتیجه اول جستجو رو نگاه میکنند و نهایتش کل صفحه اول و به ما بی رتبه ها اهمیتی نمیدن و کسی از ما سر نمیزنه!!!) 

  

 

  

البته این علت آخر رو نوشتم تا بتونم مطلب رو کش بدم تا این یکی دو عکس رو بزارم که جالب بودند! ولی بازهم در کل ............ 

                                            ....... التماس دعا:..... 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
sarbaz یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 14:51 http://www.sarbaz-67.mihanblog.com

باسلام
دوست عزیزبامطلبی پیرامون شبکه وصال به روزم
منتظرنظرات شما هستم
یاعلی

سلام
پیشاپیش عذر خواهی میکنم از اینکه نمیتونم بیام
البته در حد امکان چشم!
ولی اگه نشد دلخور نشید که خیلی درگیرم
الان اومدم فقط بروز کنم و برم
شرمنده

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

حزب الله سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 16:34 http://www.khameneirahbar.blogfa.com

سلام

با مطالبی به عناوین زیر به روزم :

- دفاع مقدس در جبهه صفر و یک.

- تشییع و خاک سپاری ۲۵ شهید دفاع مقدس در سالروز شهادت امام صادق (ع).

- حجت الاسلام پناهیان: وای بر حزب اللهی ها اگر در انتخابات مجلس تاثیرگذار نباشند.

- سخنان مهم مقام معظم رهبری در نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی

----------------------------------------------
ندای حزب الله باید در همه جا بپیچد
----------------------------------------------

سلام
پیشاپیش عذر خواهی میکنم از اینکه نمیتونم بیام
البته در حد امکان چشم!
ولی اگه نشد دلخور نشید که خیلی درگیرم
الان اومدم فقط بروز کنم و برم
شرمنده

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد