.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) مبارک باد

.:ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) بر همگان مبارک باد:.  

\\\ ویژه نامه موالید الشعبانیه ///

  

 

  

پیشاپیش ولادت آقا امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) را به همگان و مخصوصآ شیعیان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

و در ادماه چون فعلآ بعلت مشکلات نتونستیم متاسفانه برنامه خاصی رو برای این ایام فرخنده ترتیب بدیم طبق معمول از شما دعوت میکنم ویژه نامه ای از این ایام فرخنده ملاحظه بفرمایید: 

  

ویژه نامه ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع)  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کلاه بردار دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 19:57 http://MOHEBANEJAVAD.BLOGFA.COM

آقای پسری به نام من, اون عکس قشنگت رو از سایت بردار
انشاا... خدا قسمت کنه یک بار دیگه کلاهت درست و حسابی بردارم

سلام بر دوست عزیز کلاه بردار جان!
اگه یکم دقت کنی متوجه میشی سر کی کلاه رفته!
کافیه بری جلو آینه
از قدیم گفتن:
ز بز دزدان بزی دزدیده دزدی
عجب دزدی که از دزد بز بدزدد

بچرخ تا بچرخیم


باتشکر
.......خدا نگهدار.......

کلاه گذار چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:08

اگه وقت کردی سربرگ وبلاگ عوض کن بقیه وبلاگ خوبه
اگر نمیتونی بیا تا عوضش کنم
.
.
.
.
راستی اون عکس قشنگتم عوض کن

سلام
به فکر عوض کردنش هستم ولی الان خیلی سرم شلوغه نمیرسم
دستت درد نکنه، یه کاریش میکنم
فقط اگه ممکنه یه سرور خوب برای آپلود فایل برام گیر بیار
این پرشین گیگ عضوم و 1گبگ هم فضای رایگان با لینک مستقیم میده ولی نمیدونم چرا برا من بهم ریخته
چندتا درست کرده بودم و خوب بودن، بعد از اینکه فضا رو افزایش دادن کلآ بهم ریخته و فایلها رو نمیاره، انگار اصلآ همچون جایی نیست!
.
.
.
اون عکس قشنگم هم نمیخوام عوض کنم تا نتواند ببیند انکه نمیتواند ببیند

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد