.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.۱

بسم الله الرحمن الرحیم  

    

این مجموعه احادیث برگرفته از نرم افزار مثنوی انتظار میباشد. 

برای دانلود به اینجا یا اینجا مراجعه نمایید. 

    

سفارش امام صادق(ع):

زراره نقل می کندکه درخدمت امام صادق بودیم، حضرت در مورد زمان غیبت حضرت مهدی (ع)

مطالبی گفتند، من به حضرت عرض کردم : اگر زمان غیبت را درک کردم چه عملی انجالم دهم ؟

امام فرمود : اگر آن زمان را درک کردی و در زمانغیبت حضرتمهدی زنده بودی پس این دعا را بخوان: 

    

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ

فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ
لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ
لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ
ضَلَلْتُ عَنْ دینی

****************************

خدایا،خودت را به من بشناسان. پس اگر خودت را به من نشناسی من پیامبرت را نمی شناسم . خدایا پیامبرت را به من بشناسان. پس اگر پیامبرت را به من نشناسی من حجت تو را ( امام معصوم) نمی توانم بشناسم . خدایا حجت خود را به من معرفی کن  اگر حجتت را به من معرفی نکنی و من او را نشناسم در دینم گمراه خواهم شد."


مطالب مرتبط:  

  مثنوی انتظار 

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.2
مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.3

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.4

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.5

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.6

مجموعه احادیث ظهور-مثنوی انتظار.7

  

       

باتشکر 

.......خدا نگهدار.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد