.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

یه حدیث ویژه دانشجویان و کنکوریهای عزیز!!!

 


پیامبر(ص) به حضرت علی(ع) فرمودند:
علی جان اگر میخواهی تمام آنچه میخوانی و میشنوی حفظ کنی بعد از هر نماز این دعا را بخوان:       


 «سبحان من لایعتدی علی اهل مملکته، سبحان من لایأخذ اهل الارض بالوان العذاب، سبحان الرؤوف الرحیم، اللهم اجعل لی فی قلبی نورا و بصرا و فهما و علما انک علی کل شی‏ءٍ قدیر» 


 

باتشکر 

.......خدا نگهدار.......

نظرات 2 + ارسال نظر
خرید کوچک دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 23:26 http://minishoping.mihanblog.com

سلام
تبادل لینک می کنید؟

سلام
با عرض معذرت خیر.....


باتشکر
.......خدا نگهدار.......

علی عرب فیروزجایی دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 23:28 http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
دوست عزیز
تعاریف از وبت بمانند که از جهاتی زیباست
بنده چند مشکل را وبلاگت بر می شمارم
اگه اینها را در وبت تغیر بدی ان شالله پر رونق بشی
1-قالب وبت خیلی قدیمیه
2-نوشتار وبت نظم بندی نداره
3-با عرض پوزش با نگاه اول وبت خیلی بچگانه می رسه
4-وبت گیرای نداره مشکل والت قالب وبته که خیلی زننده است
و...
امید است که با تغیر وتحول در وبت
وبت متحول بشه
موفق باشید

سلام
ممنون از نظرتون
خیلی ممنون
واقعا خوشحال شدم
چشم...در اسرع وقت...البته چندبار تلاش کردم قالب رو تغییر بدم ولی نشد
در مورد نظم نوشتار هم دقیق متوجه نشدم...البته نام وبلاگ رو دل نوشته ها گذاشتم که هرچی به دل خودم خوب اومد بنویسم یا کپی کنم!!! ولی بازم دقیق متوجه منظورت نشدم
و اینکه بچگانه بنظر میرسه همون قالب وبلاگه یا مشکل جایی دیگه است؟


باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد