.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

بهانه گیر

 

      

روزی مردی به طنابی محتاج شد و چون در خانه همسایه خود طنابی دیده بود بر درب منزل همسایه رفت. همسایه در را باز کرد. مرد پس از احوال پرسی گفت: به کاری دچار شده ام که طنابی مرا حاجت است و اگر میتوانی آنرا به من قرض ده

همسایه گفت: خیلی دلم میخواست آنرا قرض بدهم ولی خودم روی آن اَرزَن با میکِشَم. (جدا کردن مغز ارزن کوبیده از پوست آن بوسیله باد!)
مرد گفت: چطور میشود؟! چنین کاری امکان ندارد...؟!
همسایه گفت: برای من که بدنبال بهانه ای هستم؛ همین بهانه هم کافی است.
    
با تشکر
.......خدا نگهدار.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد