.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

چند نکته...چند روایت!!!

مکالمه ی خداوند و موسی
ای پسر عمران!هرگاه بنده ای مرا بخواند آن چنان به سخن او گوش می سپرم که گویی بنده ای جز او ندارم، اما شگفتا که بنده ام همه را چنان می خواند که گویی همه خدای اویند جز من...

     
حضرت عیسی(ع):
به آنچه دوست دارید نمیرسید مگر با صبر کردن بر آنچه نمیپسندید
     
خداوند به داوود(ع) وحی فرمود:
تو اراده ای داری و من هم اراده ای، ولی فقط آنچه من میخواهم واقع میشود. پس اگر تسلیم خواست من شوی خواست تورا هم تامین میکنم، اما اگر تسلیم خواست من نشدی تورا در راه خواسته ات به زحمت می افکنم و آنگاه همان میشود که من میخواهم
     
با تشکر
.......خدا نگهدار.......

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 17 دی 1389 ساعت 00:03

با حال بود آقا رضا.ولی این چند کلمه که نیاز به ادامه مطلب نداشت که مارو به زحمت میندازی.به نظر من همشو همون صفحه اول بنویس.حالا هی بهت میگم قالبتو عوض کن ،گوش نمی کنی که.چکار کنم با تو.اینجوری که هست ادم یه کم اذیت میشه ،چون سفیدی زیاد (البته به نظر من.)تو چشم میزنه.یکی هم که مثل ما کوررنگ باشه زود خطا رو با هم قاطی میکنه
خدا حافظ

سلام
ممنون...ولی اگه قالب رو عوض کنم کدها هم عوض میشن و میریزه بهم
ول کن بابا...دل داری...یه چیز نوشتم چارتا انسان نظرمند در طرح گفتگو شریک باشند
هیشکی که نمیاد...منم عوض نمیکنم

با تشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد