.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

مخفیانه و جذاب

سلام 

چون دیدم بیننده زیاد دارم و نظر کم برام ارسال میشه گفتم یه تحولی به وبلاگ بدم 

اونم اینه که:

      

1-مطالب رو گاهی با زبان عامیانه تر و جذابتر بیان کنم. 

2-گاهی مطالب رو ترکیبی از عامیانه و نوشتاری کنم (که این قبلا یکم دیده میشد ولی میخوام بیشترش کنم) 

3-مطالب رو یه خورده جذابتر و طنزتر بیان کنم(البته نه هر مطلبی چون گاهی وقتها نمیشه) 

4-مطالب رو گاهی پنهان کنم تا فقط کنجکاوها ببینند...مثل همین نوشته 

5-حتمآ میپرسید چرا بعد از 3 یه دفعه نوشتم 5 ...علتش اینه که کنجکاو نیستید تا مثل افراد کنجکاو بدون اینکه من بگم بفهمید!!! 

6- هنوزم اگه متوجه نشدید میگم...اونجا رو با سفید نوشتم...باید متن رو انتخاب کنید تا دیده بشه 

       

8-الآن نمیخواید امتحان کنید چرا 7 رو ننوشتم؟

9- میدونم اینبار هم تلاش کردید ولی گول خوردید 

11- اینبار اشتباه از من بود دیگه... 

12-از نظرات زیبای شما برای جذابیت بیشتر مطالب بطوریکه خواننده جذب بشه (و مجبور بشه نظر بده) استقبال میکنیم. 

       

با تشکر 

.......خدا نگهدار.......

نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 10 دی 1389 ساعت 23:38

عمو رضا واز جک مگی.عرضم به حضورت ظاهر وبلاگ رو نمیتونی یه کم تغییر بدی.مثلا مطالب رو تو یک قالب رنگی بنویسی.یا اون آمار بازدید رو هم بذاری.تا بدونی مطالب تو چه پله ای هستش.
خدا حافظ

سلام
رنگش نمیخوام خیلی جلف باشه یا بزنه تو ذق
آمار هم گذاشتم ولی اگه منظورت آمار روزانه است نمیشه...آبروریزیه
۲ حالت داره:
۱-مینویسه بازدید امروز۰ ..... بازدید دیروز۰ ..... بازدید پریروز هم ۰
۲-مینویسه بازدید امروز۱۰۰۰ ولی هیچکس نظر نداد...بازدید دیروز۲۰۰۰ ولی اصلآ نظر ندادن
برا همین نذاشتم

با تشکر
.......خدا نگهدار.......

ذاکر کربلا شنبه 11 دی 1389 ساعت 08:39 http://zaker-karbala.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری

استفاده کردیم
ایشالله نظرات هم میاد
یا حق
سید

سلام
به وبلاگتون ا.مدیم و نظر دادیم
منتظر جوابتون هستیم

با تشکر
.......خدا نگهدار.......

[ بدون نام ] شنبه 11 دی 1389 ساعت 23:55

چغدر دل نازکی آقا رضا.خودت 50تا پنجره باز کن چهار دفعه هم مرورگرو ببند و دو باره باز کن تا بشن 200نفر

سلام
دستت درد نکنه راه جالبیه ولی:
1- نامردیه!!
2- بدتر میشه...آمار میره بالا و نظرات میاد پایین...یعنی هیچکس به من و نوشته هام اهمیت نمیده

با تشکر
.......خدا نگهدار.......

آقا شما هم حسابی معمایی برای خودت ها،کلا معما چونه نوشتی،ابتکاراتم که خیلی باحاله

سلام
خیلی ممنون
خوشحامان کردید بعد از چند صباحی سری به این حقیر زدید!!!
نه بابا...ابتکار چی...همه اینکارا رو میکنم شاید...راستی برای چی من اینکارا رو میکنم؟
یکی پیدا نمیشه به من بگه من برای چی وبلاگ زدم؟؟؟

با تشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد