.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

حلال زادگان!!!


                                      

    
حضرت معصومه(س) از فاطمه دختر امام صادق(ع) از فاطمه دختر امام باقر(ع) از فاطمه دختر امام سجاد(ع) از فاطمه دختر امام حسین(ع) از ام کلثوم دختر امیرالمومنین(ع) از حضرت فاطمه زهرا(س) نقل میکند که پیامبر(ص) فرمودند:
هنگامیکه مرا به آسمان بردند داخل بهشت شدم.

    
در آنجا قصری از دّر سفید میان خالی دیدم که دارای دَری بود زینت شده با دّر و یاقوت، و برآن در پرده ای آویخته بود. من سرم را بلند کردم، دیدم بر در نوشته است "لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی القوم" (یعنی: خدایی جز خدای یگانه نیست، محمد رسول خداست، علی ولی و صاحب اختیار مردم است) و بر پرده نوشته شده بود: به به! کیست مثل شیعیان علی؟
داخل شدم، در آنجا قصری از عقیق سرخ میان خالی دیدم که دَری داشت از نقره که با زبرجد سبز زینت شده بود و بر آن در نیز پرده ای آویخته بود. سرم را بلند کردم، دیدم بر در نوشته شده"محمد رسول خداست، علی وصی مصطفی است" و بر پرده نوشته شده "بشارت بده شیعیان علی را به حلال زادگی".
داخل شدم، قصری از زبرجد سبز میان خالی دیدم که بهتر از آن ندیده بودم. این قصر دَری داشت از یاقوت سرخ که با لولو زینت شده بود و بر آن در پرده ای آویخته شده بود.
سرم را بلند کردم، دیدم بر پرده نوشته شده "شیعیان علی رستگارانند".گفتم: ای حبیبم، جبرئیل! این قصر از آنِ کیست؟ گفت: از آنِ پسرعمو و جانشین تو، علی بن ابی طالب. همه مردم در روز قیلمت عریان و پای برهنه محشور میشوند، مگر شیعیان علی، و همه مردم را به اسم مادرشان صدا میزنند مگر شیعیان علی که به اسم پدرانشان صدا زده میشوند.
گفتم: حبیبم جبرئیل! چرا چنین خواهد بود؟!
گفت: چون اینها علی را دوست دارند، لذا حلال زاده اند. (عوالم ج21 ص352 ح3 - آثارالحجة ج1 ص8 - اللولوة المثینة ص217) 

      

      

با تشکر 

.......خدا نگهدار.......

نظرات 1 + ارسال نظر
abolfazl سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 23:11 http://iraneaziz.blogsky.com

Salam
Link haye khod ra daramad za konid
Baraye agahiye bishtar be weblog zir morajeh konid

iraneaziz.blogsky.com

baraye ozviat be site zir morajeh konid:

http://cuf.ir/LinkAds/Referral/id/1749

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد