.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

تمام غصه ام این است، پشت پا بخوری

از علقمه آمدی بگو یاس کجاست

گلواژه عشق و شور و احساس کجاست


دستت به کمر گرفته ای لب بگشا

بابا تو بگو ! عمویم عباس کجاست ؟

تمام غصه ام این است، پشت پا بخوری
تو هم شبیه خودم نیزه بی هوا بخوری
 

 
خدا کند که به فرقم نظر نیندازی
هراس دارم از این عمق زخم جا بخوری!

عزیز فاطمه مدیون زینبت کردم
اگر که ثانیه ای غصه ی مرا بخوری

شبیه من جگرت آب می شود وقتی
به زیر تیغ و سنان حرص خیمه را بخوری

خلاصه عرض کنم حرف تیرها این است
قرار نیست که از آب کربلا بخوری!

#وحیدقاسمی


روزی که اختران عشق همه بر روی نیزه شد
دانی چگونه سر عباس بر نیزه شد؟


از بس شکاف زخم عمودش عمیق بود

تنها سری بود که به پهلو به نیزه شد...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی عباسی نسب وثوق دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 22:12 http://www.saqib.ir

سلام مجدد ، آقا وبلاگ شما جدا حرف نداره ، منم یه وبلاگ خصوصی دارم ولی به گرد پای وبلاگ شما نمیرسه به نظرم

سلام
سایت خیلی خوبی دارید
شما هم خوب گرد و خاکی به پا کردید!
از اینکه نمیتونم همراه شما دوستان عزیز باشم (و اطمینان دارم که این همراهی برای خودم هم بسیار خوب و پر فایده است) خیلی ناراحتم... ان شاء الله به بزرگواری خودتون بنده رو خواهید بخشید
ممنون
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد