.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود مستند من میترا نیستم و کتاب راز درخت کاج

دانلود  مستند من میترا نیستم و کتاب راز درخت کاج

« اولین شب فروردین ماه سال 1361 بود. چند ساعتی از نماز مغرب و عشاء میگذشت اما او هنوز به خانه برنگشته بود. ساعتی قبل از اذان برای خواندن نماز جماعت به مسجد المهدی رفته بود. همیشه بلافاصله بعد از تمام شدن نماز به خانه برمی گشت. جستجو در کوچه و خیابان ها فایده ای نداشت. او حالا آن چنان بی نشان شده بود که انگار هیچوقت نبوده است؛ هیچوقت... » 

فیلم مستند "من میترا نیستم" روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام "زینب کُمایی" که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین ، به دلیل فعالیت های مذهبی - سیاسی اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار میگیرد.  این اثر به کارگردانی محسن امانی و تهیه کنندگی مقداد اموری در مدت زمان 38 دقیقه مخاطب را با این شخصیت کمتر شناخته شده از تاریخ انقلاب اسلامی آشنا میکند.
این فیلم مستند که در موسسه فرهنگی و هنری آسمان هفتم تهیه و تولید شده ، روایت خود را با نگاه بر مستندات ارائه شده در کتاب "راز درخت کاج" نوشته سرکار خانم معصومه رامهرمزی به پیش می برد. 
 

.: برای دانلود مستند و اطلاعات بیشتر از لینکهای زیر استفاده کنید :.

وبلاگ مستند من میترا نیستم

عکسها و دست نوشته های شهیده زینب کمایی

دانلود مستند من میترا نیستم از سایت روشنگری

دانلود مستند من میترا نیستم از سایت آپارات

راز درخت کاج (خاطرات یک جلسه کتابخوانی گروهی)

بعد از خواندن «راز درخت کاج» دفتر خودسازی برای خودم درست کردم

اختتامیه طرحی که در دو ماه، دو هزار نفر «راز درخت کاج» را خواندند

زینب های نسل چهارم

راز درخت کاج!

معرفی کتاب «راز درخت کاج»/ داستان‌پردازی شهید، اجحاف در معرفی چهره واقعی اوست


یک شب سرنماز، سجده اش خیلی طولانی شد و حسابی گریه کرد. بلندش کردم و گفتم: مامان ، تو رو خدا این همه گریه نکن. آخه تو چه ناراحتی ای داری؟

چشم های مشکی قشنگش از زور گریه سرخ شده بود. گفت: مامان برای امام گریه می کنم. امام تنهاست. به امام خیلی فشارمی آید. به خاطرجنگ، مملکت خیلی مشکل دارد. امام بیشتر از همه غصه می خورد.

گزیده ای از کتاب راز درخت کاج

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 17:52

سلام
آدرس کانال تلگرانی من میترا نیستم
Shahide313@

سلام
ممنون

الهام یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 19:38

سلام میشه اسکن کتاب را برای من بفرستید ممنون.

سلام
اگه پیدا کردید برای بنده هم بفرستید...
برای خرید کتاب میتونید به یکی از آدرسهای زیر مراجعه نمایید:

http://beheshteghalam.ir/blog/6-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%AC.html

https://bookroom.ir/book/41699/%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%AC-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%A8-%DA%A9%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C

امیرعلی صراف یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 21:44

روح بلندش این شهیده ،متعالی انشاءالله
ممنون از این اطلاع‌ رسانی مفید و سازنده

الهام دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 17:30

خدا رحمتش کنه.درود به روان پاک چنین دریادلانی.

فاطمه شنبه 22 تیر 1398 ساعت 10:47

نازنینم قربون دل مهربونت برم .شهد شیرین شهادت گوارای وجودت انشاءالله با امام خمینی (ره ) محشور شوی و دست ما را هم بگیری .

ایشون که شهد شیرین شهادت رو نوشیدند... إن شاء الله ما هم بتونیم در راه شهدا قدم برداریم و در نهایت هم شهید بشیم

یا زهرا دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 12:18

خیلی من این کتاب رو دوست دارم میشه قسمت های بیشتری از کتاب رو بزارید ممنون

سلام
متاسفم... همین مقدار رو داریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد