.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

ماجرای تأسف بار ورود من به تلگرام

ماجرای تأسف بار ورود من به تلگرام
سلام
چند ساعت قبل یه مطلب خیلی عجیب و مهم رو دیدم که تنها راه بررسی اون مطلب، رفتن به تلگرام و بررسی مطالب کانال یک گروه بود. نمیدونم چی شد که یک لحظه رفتم و تلگرام رو روی رایانه ام نصب کردم و... داشتم کار خودم رو میکردم که دیدم دیلینگ و دولونگ پیامهای دوستان شروع شد و من مبهوت از همه جا بی خبر دیدم دوستانی من رو میشناسن و برام پیام میفرستن.
منم شماره دوستان رو که تو رایانه نداشتم... اول مجبور بودم پیام "سلام. ببخشید، شما؟" رو براشون بفرستم.
اعتراضات بالا گرفت که چرا نیستی! چرا نمیشناسی! بی معرفت! و... خلاصه آروم آروم به تعداد دوستان معترض و خواهان پاسخ داشت اضافه میشد. مجبور شدم برای یکی از دوستان یک غلط نامه بنویسم(!!) و بگم که شماره کسی رو ندارم و با رایانه دارم پیام میدم و از همه مهمتر اینکه گوشی جدیدی در کار نیست که بخوام براش شیرینی بدم و این همون گوشی 12سال قبله!!
از همه مهمتر دوستانی بودن که مدتها اصرار و التماس داشتن که بیام به یکی از شبکه ها بپیوندم و حالا متعجّبانه داشتن منو بصورت خودمختار و بی پروا(!) در تلگرام میدیدن.
شروع کردم به شناسایی دوستان و کپی پیغام برای همه تا اونجا که یه جایی به خودم اومدم و دیدم که دارم توی چه لجن زاری دست و پا میزنم.
حواسم رو جمع کردم و یه پیام سرگشاده برای تمامی دوستان نوشتم و در حین نوشتن مطلب روش حذف دائمی اکانت تلگرام رو هم پبدا کردم و متن زیر رو برای تمامی دوستان فرستادم. بعد از ارسال متن پیام هم اکانتم رو حذف کردم و  اومدم تا مطلب رو تو وبلاگ منتشر کنم... همین
توصیه میکنم متن رو بخونید... مطالب خوبی داره
  

متن پیام سرگشاده یک خاطیِ توّاب به دوستان:
سلام به تمامی دوستان
مدتهاست تعدادی از دوستان اصرار دارند که وارد شبکه های مجازی شوم و هر کدام به بهانه ای ولی تا بحال شدیدا مخالف این کار بوده و هستم و برای حرفهایم هم دلایلی داشته و دارم.
امشب بنا به دلایلی مجبور به استفاده از تلگرام شدم که الآن از اشتباهی که کرده ام واقعا پشیمانم و حالا بیشتر متوجه شدم که قبلا درست عمل کرده ام.
این اولین و شاید آخرین باری باشد که وارد این فضا شده ام و خواهم شد و ان شاء الله دیگر مرا در این فضا نخواهید دید (مگر شرایط تغییری کند که جبر بر حضور باشد) و به خودتان زحمت ندهید تا برایم پیغام و پسغام بفرستید.
به شما هم توصیه میکنم بجای اینکه وثت گرانبهایتان را در فضای مجازی بگذارید و جسم و ذهن و روحتان را در این فضای غبار آلوده و دوّار و بی نتیجه بگذارید ذره ای در فضای حقیقی تلاش حقیقی کنید و از وقتتان استفاده بهتر کنید و به جسم و ذهن و روح خود و اطرافیانتان کمتر ضربه بزنید.
به این دو لینک حتما بروید و مطلب را بخوانید تا شاید ذره ای بفهمید منظورم را:

لینک اول:
تاثیر امواج تلفن همراه و پارازیتها‌ بر سقط جنین + روشهای کاهش آثار مخرب امواج موبایل


لینک دوم:

دانلود کلیپ سندرم زندگی دوم

یا این لینک:

و علاوه بر اینها بدانید که هنوز هم دارید مورد سو< استفاده جاسوسان قرار میگیرید و پول به جیب صهیونیستها میریزید... مخصوص دوستانی که تلگرام را روسی و آلمانی و... میدانند

این لینک:
تلگرام چگونه جیب اطلاعاتی ایرانیان را خالی می کند؟ - تلگرام چگونه جاسوسی می کند

آیا تا بحال چیزی در مورد "موبوفوبیا" شنیده اید؟

لینک های زیر:
* اگر به‌موبایلتان وابسته‌اید؛ دچار بیماری"موبوفوبیا"هستید
* شما هم بیماری «موبوفوبیا» دارید؟
* ما، خانواده، وایبر، واتساپ و … - یکی دیگر از معضلات شبکه های اجتماعی
* دانلود کلیپ تصویری ایرانی باش - نکاتی جالب در مورد فضای مجازی - حجت الاسلام فولادزاده


برای جاسوسی هم شاید بگویید:
- من که عکسهای خانوادگی در گوشی و کامپیوترم ندارم...
- من که اطلاعات محرمانه ندارم...
- من که شماره های محرمانه ندارم...
و هزار تا سوال اینچنینی دیگر که همه اینها سخنان پوچی است که به خاطر بی اطلاعی است یا اینکه خود را به خواب زده اید توضیح آن طولانی است ولی همینقدر بدانید که حتی اگر تمام نکات امنیتی را هم رعایت کنید و اصلا مطالبتان ذره ای هم به قول خودتان به درد بخور نباشد، باز هم دارید آب به آسیاب دشمن میریزید... دشمنی که با نفس کشیدنتان مشکل دارد و فقط به مردنتان هم راضی نیست... علاوه بر تمامی ضررهای دیگر جسمی و روحی و فکری که برای خود و دیگران به بهای وقتتان میخرید... و این به معنای واقعی یعنی:

.: إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ :.

و در آخر هم بدانید که نامحرم نامحرم است ...

موفق باشید
در پناه حق
التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 16:40

موفق باشی
این تکنولوژیها بیشتر سر بند کنی است

سلام
البته خوبیهایی هم میتونه داشته باشه ولی کنترلش خیلی سخته!!
آره ولی چه میشه کرد... کو گوش شنوا!!
موفق باشی حاجی
التماس دعای تعجیل در شهادت ما در رکاب آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد